Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с главния ремък(алтернатор,водна помпа)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с главния ремък(алтернатор,водна помпа)

    Здравейте колеги,

    Предварително се извинявам за глупавата тема,но искам да попитам нещо което ми скъса нервите.
    Сменихме с баща ми ремъка на алтернатора и водната помпа(не питайте) как с големи мъки го нахлузихме,но новият ремък е хлабав и свири,което не е добре и доста дразнещо.
    До колкото успях да видя има само един обтегач при алтернатора,но ми изглежда мисия невъзможна да се стигне до него(пречат няколко ключови елемента- колектора и някакъв маркуч за изгорели газове), отделно аз имам газова уредба и от там ми минават два маркуча.
    Ще ви бъда много благодарен да дадете идеи и съвет само от там ли може да се стегне този ремък.

    Благодаря предварително и пак се извинявам за глупавата тема.
    Поздрави!

  • #2
    Еми оттам се обтяга... Няма друго
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 15:53.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Lazarincho Покажи съобщение
        Здравейте колеги,

        Предварително се извинявам за глупавата тема,но искам да попитам нещо което ми скъса нервите.
        Сменихме с баща ми ремъка на алтернатора и водната помпа(не питайте) как с големи мъки го нахлузихме,но новият ремък е хлабав и свири,което не е добре и доста дразнещо.
        До колкото успях да видя има само един обтегач при алтернатора,но ми изглежда мисия невъзможна да се стигне до него(пречат няколко ключови елемента- колектора и някакъв маркуч за изгорели газове), отделно аз имам газова уредба и от там ми минават два маркуча.
        Ще ви бъда много благодарен да дадете идеи и съвет само от там ли може да се стегне този ремък.

        Благодаря предварително и пак се извинявам за глупавата тема.
        Поздрави!
        Щом ти пречат колекторите и маркуча за картерни газове, значи се опитваш да стигнеш до "обтегача" от горе. Ако това значи, че и ремъка си сменил от горе, ти просто си непобедим.
        Тези шпилки и гайки, които изместват алтернатора и съответно опъват ремъка се достигат при свалена дясна гума и пластмасов подкалник. Поразгледай ги малко и ще се ориентираш какво трябва да направиш. Внимавай да не пренатегнеш ремъка.

        nickgaidarov - много му помогна, да знаеш.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 15:54.

          Comment


          • #6
            Велики предвидителю, аз поне опитах да му помогна, а не му казах - ееее, ако беше отишъл в сервиза... То всеки може да закара колата в сервиз, дори блондинка. АМАН.
            Това е един пистов ремък, не е основен ремонт. Не е нужно да си професионален автомонтьор с 30 години стаж за смяната му. Натягането на ремъка почти всички го правим на усет и това е ясно! Относно това как да го обтегне, човека изглежда е схванал, видно от първия пост. Има проблем с достъпа. Не на всеки е нужно да се обясняват елементарни неща, като на малоумник. Ако на теб трябва така да ти обясняват, проблема си е лично твой.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #7
              Нека запазим дория тон .

              Ок ?
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 15:55.

                Comment


                • #9
                  Спокойно колеги без нерви, благодаря за съветите.Наистина това е нещо супер елементарно и няма нужда от майстор,пък и аман от майстори.Иначе не съм супер човек както каза колегата не съм го сменил отгоре ами отстрани като махнах подкалника, явно няма друг начин и от там трябва да се притегне от шпилката на алтернатора,а относно колко трябва да е стегнат предполагам мога да се ориентирам по другия и с допир мога да преценя,като гледам сега му трябва много малко 2,3 оборота на шпилката и се надявам да спре това свирене и другите неприятни ефекти. Благодаря отново за съветите и отделното време!

                  Comment


                  • #10
                    колега освен ремъка съм сменял и паразитната ролка без да сваля гумата и под калника,абсолютно сам,понеже и аз ,като теб съм """АМАН ОТ СЕРВИЗИ"""правилно е да се свали гумата и калника,но по важно е че ремъците в България са ментета....преди да разхлабя цялата линия съм белязал всички резби в работно състояние....след смяната връщам всичко по белези и познай-ремъка за който говориш свири а като се намокри да не говорим....натягаш от обтегача на алтернатора докато ти стане трудно да обърнеш ремъка перпендикулярно на шайбите...самото перпендикулярно положение на ремъка спрямо шайбите трябва да се удържа с усилие!...и ако ремъка ти е менте ще се разтегне тва е и успех!

                    Comment


                    • #11
                      Мислех, че не е възможно да се смени отгоре. Сигурно е адска мъка. Относно обтягането преди малко погледнах, мисля, че най-удобно е отгоре. Не виждам по какъв начин пречат отдушника и колекторите.
                      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                      Comment


                      • #12
                        не пречат колекторите а маркуча за маслените изпарения при обтягането но една скоба и после не пречи,не е проблем...

                        Comment


                        • #13
                          по въпроса за ремъците вчера останах доволен и аз,колегата дето е написал за алтернатора и водната помпа мисля че това са 2 различни ремъка не един и същ,вчера звънях на Темпресчето даде добро инфо както винаги,ходих до Пловдив да спя там да обаче ми тресна ремък на водната помпа на магистралата излизам от Пазарджик лепвам 140 давам газ колата не върви заби муцуна и как си карах колата загря до 120 градуса и давам газ ама не върви,отбивам спирам казанчето кипи от радиатора тече вода спукан мотора пука от горещина ремъка се навил на змия около едната шайба май на хидравликата,тас от там чакай да изстине обръщай и към София,караш 3 км спираш да изстине после вдига 110 градуса и нагоре пак спираш,нема охлаждане брате,добре че акумолатора е як и пускам на фарове по инерция даже не си личи,като дойде нанадалнището на Вакарел се изкефих максимално то си вее и охлажда а ти се движиш,това е най икономичното ми каране в живота Пазарджик -София 4 литра бензин време 4 часа и половина,оказа се че имам в нас 3 ремъка Гейтс съм купил преди години и така си седят и единия от тях е точно тоя,днес го сменихме точно за 6-7 мин без да махаме кори гуми или кво да е,вложка 17 а от зад има гайка къде развивахме и му дадохме напън с кози крак да отпусне и после дръпнахме с него да стегне и заспа ремъка добре че минах през една сладкарница и 1 магазин си бех взел количество пастички тортички кебапчета какво ли не та не ми беше скучно на магистралата даже ми стана тежко карам на аварийни в дясното платно пускам по инерция и си ям пастичка викам си 164 ката е непобедима като Беър Грилс е оцелява на секъде,мислих си за женският чорапогащтник как ни учеха едно време.

                          Comment

                          Working...
                          X